საქართველოში კორონავირუსი კვლავ სწრაფი ტემპით ვრცელდება, ამიტომ მაქსიმალურად უნდა დავიცვათ თავი. სხვა პრევენციული ზომების მიღებასთან ერთად, აუცილებელია, ვიზრუნოთ ჩვენი იმუნური სისტემის გაუმჯობესებაზე, რაც ყველაზე უკეთ სწორი კვებითაა შესაძლებელი.

გთავაზობთ 5 ჯანსაღ საჭმელს, რომლებიც ხელს უწყობს იმუნური სისტემის გაუმჯობესებას.

  1. წითელი ბულგარული წიწაკა წითელი ბულგარული წიწაკა დიდი დოზით შეიცავს ვიტამინ C-ს, რომელიც ხელს უწყობს იმუნური სისტემის გაძლიერებას. ერთი ჭიქა დაჭრილი ბულგარული ორჯერ უფრო მეტ ვიტამინს შეიცავს ვიდრე ფორთოხალი. დიეტოლოგები გვირჩევენ, რომ მეტი ეფექტურობისათვის ბულგარული მივირთვათ ცოცხლათ, მივაყოლოთ ჰუმუსს ან რაიმე სალათს.

  1. ბროკოლი ბროკოლი შეიცავს ვიტამინ C-ს. ერთი ჭიქა ბროკოლი ვიტამინის მიღების დღიური ნორმის 43%-ს შეადგენს. თუკი გსურთ, ბროკოლისგან რაც შეიძლება მეტი ვიტამინის მიღება, მიირთვით ცოცხლად.

  1. ნიორი. ნიორი ხელს უშლის ორგანიზმში ინფექციების წარმოქმნას. გარდა ამისა, აწესრიგებს სისხლის მიმოქცევას და ამცირებს გულის დაავადებების რისკს. სასურველია, რომ დღეში 2 ან 3 კბილი ნიორი მიირთვათ. დიეტოლოგის თქმით, არ აქვს მნიშვნელობა, როგორი სახით მიიღებთ მას. განაგრძეთ კითხვა